Verzenden (kosten) & retourneren

 

Levertijden
We leveren veel uit voorraad maar een heel aantal producten ook niet. Een heel aantal van de producten zijn beperkt houdbaar en die willen zo vers en lekker mogelijk bij u bezorgen. Daarom halen we ze na bestelling pas op bij de leveranciers. Dat zorgt wel voor een kleine vertraging in levertijd.
Bij bestellingen uit onze eigen regio (het Rijk van Nijmegen en het Waalspronggebied) streven we ernaar om te leveren binnen twee werkdagen na ontvangst van betaling. Zondag is voor ons geen werkdag. Bij bestellingen van buiten onze regio streven we ernaar de bestelling binnen twee werkdagen op te sturen. Mocht het voorkomen dat ons streven niet lukt zullen wij u daar binnen 2 werkdagen van op de hoogte stellen en aangeven wanneer de bestelling wel kan worden geleverd of opgestuurd. 

Verzendkosten
Binnen het Rijk van Nijmegen plus Waalspronggebied bezorgen wij zelf. Wij geloven in kwaliteit en willen daar zoveel mogelijk zelf garant voor staan.  De kosten voor bezorging in ons lokale gebied zijn:

GRATIS bij een bestelling van 80,- Euro of meer
2,95 voor een Kistje en 3,95 Euro voor losse producten bij een bestelling tot 80,- Euro (de minimale bestelling is 12,95) 
      
Buiten het rijk van Nijmegen en het Waalspronggebied laten wij PostNL alles leveren. De bezorgkosten voor deze diensten bedragen wat PostNL daarvoor rekent. 

Onze regio
Ons lokaal gebied bestaat uit de volgende gemeenten en dorpen: Nijmegen, Lent, Oosterhout; Groesbeek, Berg en Dal, Ubbergen, Millingen a/d Rijn; Heumen, Malden; Mook, Molenhoek; Beuningen; Bemmel.

Ruilen en retourneren
In principe kunt u producten terugsturen of ruilen. Wij betalen u de aanschafkosten ervan terug. U bent wel zelf verantwoordelijk voor de verzending en de kosten van die verzending. Beperkt houdbare producten of producten die om een andere reden niet meer door ons herverkocht kunnen worden, kunt u niet ruilen of retourneren. Ook geopende, niet meer goed gesloten of aangebroken producten accepteren wij niet terug.

Aansprakelijkheid tijdens verzending
Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging van de producten tijdens verzending naar buiten het Rijk van Nijmegen. U kunt dit risico verzekeren tegen meerprijs. Wilt u hier gebruik van maken kiest u dan voor aangetekende verzending. Mocht zich onverhoopt een probleem voordoen horen wij dat heel graag en zullen wij dit opnemen met, en een klacht indienen bij, de bezorger (PostNL).
 
Klachten 
Als een product niet goed is of u een verkeerd product heeft ontvangen, neemt u dan alstublieft snel, maar in ieder geval binnen drie dagen contact met ons op. Dat kan door:
- Een email met uw klacht en uw telefoonnummer te sturen naar: [email protected]
- Ons een contactverzoek te sturen met uw telefoonnummer: contactverzoek
- Ons te bellen op: 06 417 888 03